sy klippa måla klistra designa fotografera nåla teckna sy klippa måla klistra designa fotografera nåla teckna

söndag 20 juni 2010

Nöjd


Nu är det klart, det första jag gav mig in på att sy.

Det blev en tampong och bind-väska, inspirationen fick jag från http://gosiungar.blogspot.com som gör superfina sådana. Så jag funderade ut ett sätt att göra en egen sådan på med en egen desgin, så jag gav den en del detaljer som alla inte syns på bilderna. Dessutom blev det en helt annat storlek och antagligen ett helt annat sätt att sy på. Men det är en riktigt praktisk väska, den rymmer fyra tamponger och 4-5 bindor och är mycket roligare att släpa med i väskan än andra "påsar".

Jag blev riktigt nöjd med resultatet, speciellt eftersom jag är nybörjare. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar