sy klippa måla klistra designa fotografera nåla teckna sy klippa måla klistra designa fotografera nåla teckna

onsdag 23 juni 2010

Den andra husvagskudden


Efter att ha varit sjuk länge nu och legat stilla mest hela tiden tröttnade jag ur, allt blev ännu tråkigare eftersom Gustav är på jobbet. Så jag tog tag i att sy mammas andra kudde till husvagnen. Det var jobbigt eftersom jag inte var pigg, men däremot gick det väldigt bra att sy. Jag märker stor skillnad nu när jag syr, det går smidigare och snabbare och jag har lärt mig mycket mer om hur jag ska tänka. Det är så kul att själv märka skillnaden, att jag faktiskt blir bättre och bättre på att sy och allt som hör därtill.

Jag använde mig av samma tyger som förra gången och jag blev nöjd. Det ska bli kul att se kuddarna bredvid varandra sen, men jag är helt säker på att det kommer att se riktigt bra ut.

1 kommentar:

  1. Så snyggt, längtar tills jag har dom båda i husvagnen!!! Du är så himla duktig, verkligen din grej det där med sömnad och design!

    SvaraRadera