sy klippa måla klistra designa fotografera nåla teckna sy klippa måla klistra designa fotografera nåla teckna

fredag 2 juli 2010

Mörka nyanser


Eftersom jag inte hunnit med att sy något lägger jag upp bilder på ett par kuddar jag sydde för att lägga på sängen för ett tag sen. Det var de första kuddarna jag gav mig in på att sy sen jag fick symaskinen. Tyget är inköpt på Åhléns och knapparna på "Tygaffärn" i Falun. Ville göra kuddarna lite roligare och sydde därför kanten runt om och valde att ha olika knappar, med både olika färg och mönster. Kuddarna är i alla fall jättemysiga!



1 kommentar:

  1. Lotta Hunesjö2 juli 2010 kl. 15:52

    Hej Maria så fantastisk duktig du är, så kul att få se lite av det du gjort och gör. Jag är egentligen inte förvånad för du har ju att släkta på,din mamma är ju oxå jättepysslig och duktig.
    Kram på dig

    SvaraRadera